Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Silvia Aa - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Silvia Aa - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen

Door: Ruud Pellemans

Blijf op de hoogte en volg Silvia

19 Februari 2015 | Nederland, Landgraaf

Hebben we alles, zijn we niets aan het vergeten, oh denk je hieraan, heb je dat al ingepakt, ...
Dat zijn de meest gebruikte zinnen vandaag.

Voor mij een nieuwe ervaring, voor het eerst naar Ghana, en dat backpackend. Ik ben benieuwd.

Morgenvroeg om 8:00 vertrekken we richting Düsseldorf om dan met het vliegtuig naar Amsterdam te gaan (KL 1856). Na een korte stop van 90 minuten dan meteen door naar Accra (KL 0589). Als alles mee zit zullen we daar rond 19:50 lokale tijd landen.

Eerst een paar dagen Accra en dan gaan we naar het noorden van Ghana.

We zullen proberen de blog regelmatig te updaten en foto's te plaatsen.

• 19 Februari 2015 - 18:54

Jessica :

lieve ruud en Sil,

Heel veel plezier in Ghana en succes!! Ik zal jullie verslagen af en toe is lezen, zodat ik jullie niet al te hard hoef te missen !

Liefs jessica

• 19 Februari 2015 - 19:45

Anne:

Hele goede reis en super genieten geblazen. Heel veel groetjes Anne

• 19 Februari 2015 - 20:47

Gonnie:

Hoi Silvia en Ruud
    Heel veel plezier in Ghana.
    Kees en Gonnie

• 20 Februari 2015 - 10:24

Kitty:

Hoi Ruud en Silvia,

Heel veel plezier samen. Ik zie ook regelmatig foto's van Ghana voorbij komen. De vriend van mijn schoonzus komt uit Ghana en is daar bezig met het bouwen van een huis waarvoor hij regelmatig terug gaat en vanuit hier gereedschap meeneemt.
    Het is een mooi land.

Groetjes

Kitty

• 20 Februari 2015 - 11:05

Wilhelmien:

Hallo Ruud en Silvia,
    Nou, we gan er weer lekker voor zitten hoor, om jullie verslag te lezen! Heel veel plezier en tot horens weer. Dikke knuffel, Wilhelmien.

• 20 Februari 2015 - 13:58

Sharon :

Heel veel plezier :)

• 24 Februari 2015 - 13:28

Paps En Mams:

Hoi Silvia en Ruud,

Eindelijk gelukt om ons aan te melden, veel plezier en een hele mooie en fijne reis toegewenst.